بررسی وضعیت لوازم یدکی لیفان در تمام مدل ها

بررسی وضعیت لوازم یدکی لیفان در تمام مدل ها

همانطور که در مقاله‌های قبلی گفته شد قطعات با کیفیت لیفان در بازار لوازم یدکی خودرو سخت پیدا می‌شود و ممکن است صاحبان این خودرو را با چالش‌های زیادی روبه‌رو کند. اما ما در این مقاله سعی داریم میزان موجود لوازم یدکی لیفان در مدل‌های مختلف را بررسی نموده و راهنمایی لازم برای خرید این خودرو را به شما ارائه نماییم.

لوازم یدکی لیفان 820

لیفان 820 یکی از اتومبیل‌هایی است که در عین این‌که از محبوبیت زیادی برخوردار است قطعات آن در بازار به سختی یافت می‌شود یا لوازم آن از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. اگر قصد خرید این خودرو را دارید باید بدانید که خرید لوازم یدکی این اتومبیل کمی سخت‌تر از سایر مدل ها است.

لوازم یدکی لیفان 620

اگر بخواهیم مدلی را فاجعه واردات خودرو نام‌گذاری کنیم باید بگوییم که لیفان 620 یکی از خودروهایی است که لوازم آن زود خراب می‌شود اما در سری 1800 این اتومبیل ایرادات تا حدودی برطرف گریده است. از نظر لوازم یدکی با کیفیت این خودرو از مدل 820 خود بهتر است و قطعات آن آسان‌تر در بازار یافت می‌شود. همچنین بازرگانی اتحاد به طور تخصصی کلیه لوازم این خودرو را به کشور وارد می‌کند.

لوازم یدکی لیفان 520

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های قدیمی لیفان مدل 520 است. خرید قطعات این مدل هم ابتدا و در سال‌های اول کمی سخت بود. اما پس از چند سال موجودی آن در بازار به حد کافی رسید و با وارد شدن لیفان 520i این قضیه قوت گرفت و این مدل به یک مدل پرطرفدار بدل گردید. اگر قصد خرید این برند را دارید مدل 520i یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌های شما می‌تواند باشد.

قطعات لیفان X60

اتومبیل‌های لیفان X60 از خوش قیمت ترین خودروهای شاسی بلند چینی در ایران به حساب می‌آید. این خودرو با توجه به قیمت جهانی آن‌ها با قیمتی بسیار بالا در ایران به فروش می‌رسد که نوسانات قیمت ارز در این مورد بی‌تاثیر نیوده‌است. از طرف دیگر قطعات این مدل به نسبت سایر مدل‌ها قیمت نرمالی دارد.

قطعات لیفان X50

در نگاه اول پشت این خودرو شباهت‌هایی را با آلفارومئو جولیتا است. اما جلوی این اتومبیل ظاهر متفاوت‌تری دارد. این خودرو با وارداتی که در ابتدای کار داشت و میزان محبوبیت آن، لوازم یدکی آن در تیراژ بالا به کشور وارد شد اما باید توجه داشت با توجه به کیفیت آن قیمت قطعات آن کمی بالاتر از سایر مدل هاست.

بازرگانی اتحاد تامین کننده قطعات لیفان در ایران

بازرگانی اتحاد به عنوان یکی از واردکنندگان قطعات لیفان در ایران این تضمین را می دهد که قطعات خریداری شده توسط مشتریان دارای تضمین قیمت و کیفیت اصلی خواهد بود. شما می توانید برای خرید لوازم یدکی لیفان با بهترین قیمت با تیم بازرگانی اتحاد در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *