راه ‌های تشخیص لوازم یدکی لیفان اصلی از تقلبی

راه‌های تشخیص لوازم یدکی اصلی لیفان

همانطور که می‌دانید هنگام خرید لوازم یدکی خودرو همه ما با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شویم که ممکن است برای ما دردسر ساز باشد. یکی از این چالش‌ها خرید لوازم یدکی متفرقه یا غیر اصلی است که می‌تواند آسیب‌های جدی را به خودروی ما وارد نماید. این موضوع در مورد خودروهای چینی نیز از جمله اتومبیل لیفان هم صدق می‌کند.

شاید برای شما هم دانستن این نکته ضروری باشد که چگون می‌توان لوازم یدکی اصلی لیفان را از نسخه تقلبی آن تشخیص داد. در این مقاله به چند مورد از نکات قابل توجه در کالاهای با کیفیت اصلی اشاره خواهیم نمود که دانستن آن‌ها می تواند خریدی راحت را برای شما به دنبال داشته باشد.

بسته‌بندی قطعات لیفان

تفاوت بسته‌بندی قطعات اصلی لیفان با لوازم متفرقه هولوگرام محصول و درج شدن شماره فنی خودرو روی آن است که قطعات درجه دو و سه این دور مورد در آن‌ها رعایت شده است. اما توجه داشته باشید که بسیاری از فروشندگان سودجو برای نشان دادن این‌که کالا اصلی است اقدام به چاب هولوگرام مشابه اصلی می‌کنند.

نکته دوم در نوع بسته بندی قطعات لیفان کیفیت جعبه و پلاستیک بسته‌بندی است. اما در بسیاری از موارد واردکنندگان ممکن است برای کمتر شدن هزینه حمل و نقل بار از بسیته‌بندی دیگری استفاده کنند که کاملا طبیعی است.

شماره فنی محصول

از دیگر عوامل تشخیص کالای اصلی از کالا بی‌کیفیت درج شماره فنی محصول روی آن است که یک استاندارد کلی برای کلیه خودرو‌ها در دنیاست و کلیه شرکت های قطعه‌سازی از آن طبعیت می‌کنند.

نوع پرچ و پیچ محصول

در بسیاری از قطعات خودروهای چینی این موضوع بسیار اهمیت جدی داشته و می‌توان آن را به عنوان یک نکته مهم در تشخیص کالای اصلی از کالا بی‌کیفیت در نظر گرفت.

در قطعات با کیفیت جای پرچ‌ها و پیچ‌های لوازم کاملا باکیفیت و تمیز است. چراکه از دستگاه‌های دقیق برای پرچ قطعات استفاده می‌شود و این راه بهترین راه برای تشخیص کالا اصلی از تقلبی است.

لوازم یدکی افتر مارکت چیست؟

تفاوتی که این لوازم با محصولات اصلی دارند در نوع بسته بندی و هولوگرام‌های روی محصول است و این موضوع در محصولات افترمارکت یا متفرقه کاملاً مشهود خواهد بود. 

در لوازم افتر مارکت روی بدنه قطعات هیچگونه نوشته با هولوگرامی دال بر اصلی بودن محصول وجود ندارد و بسته بندی آن‌ها دارای سریال و شرکت سازنده نیست.

لازم به ذکر است در بعضی موارد که محصول اصلی در بازار وجود ندارند کیفیت محصولات افتر مارکت می‌تواند تا حد بسیار زیادی قانع کننده باشد. چرا که بعضی شرکت‌های متفرقه که لوازم یدکی لیفان را تولید می‌کنند از متریال مرغوبی در تولید این محصولات  استفاده می‌کنند.

فروشگاه اتحاد؛ مرجع فروش لوازم لیفان با بهترین کیفیت

بازرگانی اتحاد به عنوان یکی از واردکنندگان قطعات لیفان در ایران این تضمین را می دهد که قطعات خریداری شده توسط مشتریان دارای تضمین قیمت و کیفیت اصلی خواهد بود. شما می توانید برای خرید لوازم یدکی لیفان با بهترین قیمت با تیم بازرگانی اتحاد در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *