راهنمای جامع و کاربردی خرید لوازم یدکی جک

راهنمای جامع و کاربردی خرید لوازم یدکی جک

شرکت بازرگانی اتحاد سال‌ با چند سال تجربه فنی در زمینه تعمیرات خودروهای چینی و فروش قطعات آن همواره در تلاش بوده تا نیاز مشتریان خود را برطرف نماید. اما چیزی که مهم است و بیش از هر چیزی باید به آن توجه نمود، مشاوره درست در زمینه خرید لوازم یدکی جک، بیش از هر چیزی اهمیت دارد. چرا که خرید لوازم یدکی با کیفیت و با قیمت مناسب نه تنها باعث می‌شود هزینه‌های شما کم شود، بلکه از آسیب‌های احتمالی به اتومبیل شما جلوگیری می‌کند.

شرکت جک سابقه همکاری با شرکت های مطرح خودروسازی جهان را دارد که مهمترین آنها شرکت هیوندای کره است.

خودرو جک در ایران توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و به بازار عرضه شده‌است. از شاخص ترین مدل های این خودرو در ایران جک S5 ، جک J5 ، جک J3 هاچبک است.

قطعات و لوازم جک S5

اتومبیل جک S5 از سری شاسی بلند‌های است که طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده‌است و فروش آن پس از چند سال افزایش چشمگیری داشت. موتور این خودرو چهار سیلندر 2 لیتری است که توان آن 174 اسب بخار است. این خودرو دارای دو گیربکس اتومات 6 سرعته دو کلاچه و مدل گیربکس دستی 6  سرعته است. مصرف سوخت این خودرو 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است که در رده مصرف سوخت یک اتومبیل میان رده است.

خرید لوازم یدکی: برای خرید لوازم یدکی جک S5 شما نیاز به زمان زیادی دارید چرا که تنوع محصولات آن در بازار زیاد است و شما باید از کیفیت آن اطمینان لازم را حاصل فرمایید.

قیمت لوازم یدکی جک S5: معمولی (بر اساس قیمت جهانی)

لوازم یدکی جک J5

اگر قرار باشد از بین اتومبیل‌های سدان برند جک یکی را انتخاب کنیم مدل J5 یکی از پر فروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران است که ظاهر ساده‌ای به نسبت هم‌رده های خود دارد. موتور جک در برابر سایر خودروها قدرت کمی داشته و دارای حجم  1.5 چهار سیلندر است. جک J5 دارای توان 111 اسب بخار است و مصرف آن در 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. یکی از ویژگی های فنی جالب این خودرو بهره گیری از تکنولوژی میتسوبیشی در موتور جک J5 است.

خرید لوازم یدکی: برای خرید لوازم یدکی جک J5 شما نیاز به زمان زیادی دارید چرا که تنوع محصولات آن در بازار زیاد است و شما باید از کیفیت آن اطمینان لازم را حاصل فرمایید.

قیمت لوازم یدکی جک J5: پایین تر از حد معمول سایر مدل‌ها (بر اساس قیمت جهانی)

لوازم یدکی جک S3

جک S3  کراس اوور جک S5 به محسوب می‌شود که این خودرو هم در کشور ما با استقبال خوبی روبه‌رو شد. این خودرو با بهره گیری از موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر قدرت تولید 107 اسب بخار که به نسبت جک S5 ضعیف تر است. مصرف جک S3 در هر صد کیلومتر 7 لیتر است که از نظر مصرف سوخت در رده کم مصرف طبقه‌بندی می‌شود.

خرید لوازم یدکی: برای خرید لوازم یدکی جک S3 شما نیازی به صرف زمان زیادی ندارید چرا که تنوع محصولات آن در بازار زیاد است و معمولا لوازم آن با کیفیت است.

قیمت لوازم یدکی جک S3: معمولی (بر اساس قیمت جهانی)

لوازم یدکی جک J4

جک J4 نمونه اقتصادی جک J5 است که تولید و مونتاژ آن از سال 1397 آغاز شد. در طبقه‌بندی مصرف سوخت خودرو در دسته کم مصرف‌ها قرار می‌گیرد. مصرف سوخت ترکیبی این اتومبیل حدودا 6.2 در 100 کیلومتر است. خودروی جک J4 دارای یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری است. توان موتور جک J4 حدود 103 اسب بخار است. به طور کلی این اتومبیل یک خودروی ایده‌آل برای سفرهای درون شهری است.

خرید لوازم یدکی: خرید لوازم یدکی جک J4 کمی دشوار تر از سایر مدل‌ها است چرا که تعداد کمی از آن تولید شده‌است. همچنین فروشگاه‌های کمی قطعات این خودرو را وارد می‌کنند.

قیمت لوازم یدکی جک J4: گران قیمت به دلیل کمبود لوازم (بر اساس قیمت جهانی در رده ارزان قیمت)

بازرگانی اتحاد فروشگاه تخصصی قطعات جک

شما می‌توانید کلیه لوازم یدکی جک را با کیفیت اصلی از فروشگاه بازرگانی اتحاد خریداری نمایید. همچنین تیم فروش این مجموعه با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان کلیه مشاوره‌های پیش از خرید لوازم یدکی اتومبیل را به شما ارائه می‌دهد. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *