ریمپ لیفان 820

ریمپ لیفان 820

ایسیو خودروی لیفان 820 از نوع Delphi MT22.5 بوده که مانند سایر خودروهای چینی نیاز به بومی سازی با شرایط اقلیمی ایران دارد. برای مثال اعمال استاندارد یورو 5 بر ایسیو این خودرو تنها موجب ایجاد محدودیت‌هایی نظیر کندی و افزایش مصرف خواهد بود. چرا که هنوز در کشور سوخت یورو 5 وجود ندارد.

هم چنین می‌توان با اصلاح پارامترهایی مانند سوخت، جرقه، پدال و دریچه گاز برقی، توان موتور را به اندازه 8 اسب بخار و گشتاور را تا 10 نیوتن متر سرچرخ افزایش دهد.

ریمپ ECU چیست؟

ریمپ ECU در واقع فرآیندی نرم افزاری است که بر روی کدهای ECU خودروی شما اعمال می‌شود تا یکسری محدودیت را از خودروی شما حذف نماید و یا عملکرد بهینه‌تری را برای خودروی شما به ارمغان بیاورد. امکاناتی نظیر حذف سنسور میل سوپاپ، حذف سنسور دوم اکسیژن، حذف کاتاف، رفع تأخیر پدال گاز، بهینه سازی مصرف سوخت و … از ویژگی‌های ریمپ لیفان 820 است.

مزایای ریمپ لیفان 820

1- رفع تاخیر پدال گاز

دریچه گاز لیفان 820 برقی است و کنترل آن توسط ECU انجام می‌شود. به همین دلیل در صورتیکه شما پدال را ناگهان تا انتها فشار دهید، دریچه گاز تا انتها باز نمی‌شود. در نتیجه خودرو با تأخیر به فشار پدال واکنش می‌دهد. در پکیج ریمپ با اصلاح جداول دریچه گاز، این تأخیر برطرف می‌گردد.

2- کاهش مصرف سوخت

مصرف سوخت لیفان 820 بالا می‌باشد. حتی در حالت رانندگی معمولی نیز مصرف غیرمنطقی می‌باشد. می‌توان با تنظیم نسبت AFR، مصرف سوخت را تا یک لیتر کاهش داد. این کار با توجه به سوخت بی کیفیت عرضه شده در سراسر کشور تنظیم می‌شود.

3- رفع کندی و داغ کردن گیربکس اتوماتیک

لیفان 820 به واسطه وزن زیاد و پیشرانه تنفس طبیعی، شتاب و سرعت عمل خوبی ندارد. کندی را در این خودرو به‌طور واضح می‌توان احساس کرد. از سویی دیگر رفتار گیربکس نیز این مشکل را دوچندان می‌کند. با اصلاح رفتار گیربکس، واکنش پدال گاز در معکوس کشیدن و شتابگیری سریع‌تر خواهد شد. همچنین پس از ریمپ، مشکل داغ شدن گیربکس خودروی شما نیز برطرف خواهد.

4- افزایش شتاب و تاپ اسپید موتور لیفان 820

پیشرانه این اتومبیل به لحاظ توان خروجی قدیمی محسوب می‌شود. چرا که قدرت 158 اسب برای 2.4 لیتر حجم، بسیار کم می‌باشد. این قدرت تقریباً برابر با موتور کیا سراتو سایپایی است. این معضل با اصلاح کالیبراسیون ECU با آب و هوای ایران اصلاح می‌شود. در نتیجه شتاب خودرو افزایش چشمگیری می‌یابد.

بازرگانی اتحاد معتبرترین تأمین کننده و معتبر وارد کننده قطعات لیفان که خریدی بدون واسطه و بهترین قیمت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *