چرا خرید لوازم یدکی لیفان سخت است؟

چرا خرید لوازم یدکی لیفان سخت است؟

صاحبان اتومبیل لیفان هم مانند سایر دارندگان این خودرو در هنگام خرید لوازم یدکی با مشکل رو به رو می‌شوند. به طور کلی تهیه لوازم یدکی لیفان به دلیل عواملی چون کیفیت، قیمت و لوازم متفرقه در بازار سخت یافت می‌شود.

گشتن در بازار و اطمینان از اصل بودن قطعات امری است که ذهن ما را در هنگام خرید لوازم یدکی مختل می‌کند.

لیفان برخلاف سایر خودروهای چینی در اوایل ورود به ایران با کمبود لوازم یدکی رو به رو بود و اکثر تعمیرکاران این خودرو در هنگام برطرف کردن مشکل از قطعات گران قیمت سایر خودروهای خارجی استفاده می‌کردند.

لوازم یدکی لیفان را از کجا بخریم؟

خرید آنلاین یا خرید حضوری!

بهبود روند واردات لوازم یدکی در ایران باعث شده که تنوع قطعات در بازار بیشتر شود. بهترین شیوه خرید قطعات لیفان تحقیق و سپس خرید آن است. بنابراین پیش از خرید لوازم خودرو ابتدا باید قیمت آن را استعلام گرفت و سپس اقدام به خرید نمود.

خرید آنلاین لوازم لیفان

یکی از مزایایی که روش خرید آنلاین و تلفنی به نسبت روش‌های سنتی دارد صرفه‌جویی در زمان است. از دیگر مزایای این روش تحقیق درباره‌ی قیمت محصولات است. بنابراین پیش از خرید شما می توانید استعلام قیمت گرفته و کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان تحویل بگیرید.

خرید حضوری قطعات خودرو

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که جنس دریافتی با عکس قطعه در سایت مورد نظر متفاوت باشد. یکی از خوبی‌های خرید حضوری به نسبت خرید آنلاین امکان مشاهده جنس به هنگام خرید است. اما در بعضی موارد هم دیده می‌شود که فروشنده کالای متفرقه را در جعبه کالا اصلی قرار می‌دهد. بنابراین توجه داشته باشید که حتما قبل از خرید شماره فنی حک شده روی قطعه را با شماره روی جعبه بررسی نمایید.

فاکتور زمان

با توجه به هزینه‌های رفت و آمد، حمل و نقل و شلوغی بازار لوازم خودرو اصلی ترین و مهم‌ترین فاکتور برای همه ما زمان است. پس باید توجه داشت که هرچه در زمان صرفه‌جویی شود هزینه‌های جاری نیز کاهش خواهد یافت.

کیفیت قطعات

در بازار لوازم یدکی لیفان مانند سایر قطعات خودروهای چینی کالا با کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. همچنین با توجه به سود بیشتر در تولید قطعات متفرقه، تولیدکنندگان چینی نیز به تولید قطعات درجه دو علاقه‌مند شده اند.

به طور کلی قطعات لیفان از نظر کیفی به دو دسته قطعات اصلی و افترمارکت تقسیم‌بندی می‌شوند. البته در بعضی موارد کیفیت این دو دسته با هم فرقی نداشته و چه بسا کیفیت قطعات افترمارکت بیشتر از قطعات اصلی خواهد بود.

قیمت چه مقدار در خرید قطعات اتومبیل مهم است؟

قیمت ارزان قطعات اتومبیل به هیچ عنوان دلیلی بر با کیفیت بودن آن ها نیست. همچنین گران بودن قطعه نیز دلیل کیفیت خوب آن نخواهد بود. مهم‌ترین و اصلی ترین فاکتور خرید قطعات قیمت مناسب و منطقی است.

بازرگانی اتحاد؛ تامین کننده قطعات لیفان

بازرگانی اتحاد تامین کننده و معتبر ترین وارد کننده لوازم یدکی لیفان که خریدی بدون واسطه و بهترین قیمت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. شما میتوانید در صورت بروز هر یک از مشکلات ذکر شده قطعات مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و ضمانت اصل بودن آن از بازرگانی اتحاد تامین فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *